Busigt på tivoli :)

 

Hihi

Var igår på Tivoli i finland!

Var så himla skojsigt :)  Glömde ta med mig kameran men hinner nog åka dit igen.

Lillan åkte en massa o tyckte de var så roligt o läskigt när hon vågade åka dom lite snabbare o karusellerna i år :)

 

Jag, honey o Eva åkte High Energy!

Säger då bara fyy tusan vad läskigt det var haha men kul som attan.

Började nästan gråta första gången vi åkte o jag trodde jag skulle spy o svimma dit men likt förbaskat skulle jag ju gå igen!

 

Jiiii den var rolig.

 

Märker att man blivit äldre haha när man var lite yngre åkte man alltid dom värsta o snabbaste maskinerna o inte började man vare sig må illa eller blev rädd.
Nu blir man ju de bara man ser maskinerna så vänder de sig i magen :)

Honey blev jätte dålig av en karusell han låg på soffan flera timmar efter att vi kom hem hahahaa tyckte jag var ganska roligt då han kallade mig feg när vi var där hihi.

Tusan ska o jobba om en timme, lite mer kaffe o väcka min prinsessa så bär det iväg. Men vad skönt idag gör jag helg senast 13.30 o så ska jag bara slappa hela helgen för nästa vecka jobbar jag natt 4 dar i streck, bäver mig lite över hur trött jag kommer vara.

Nu ska jag fixa mig iordning o börja åka, har en ny tjej på jobbet som har öppningen så jag börjar lite tidigare ifa hon missat nåt o vara lite som moraliskt stöd.

Ha en bra dag allesammans!

 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!