Bilar & Bin

Jiiii humlor o bin förföljer mig...... läskiga små kryp.
Jossa var o plocka blommor (från grannens tomt of course) i morse o satte dom på framsidan på utebordet, så nu har jag blivit bi/hummel jagad hela dan!
HAha brrr o inte törs jag ta bort dom inte heller kryllar av bin o humlor på dom hela tiden...hujja.

Jag har bil feber, i need a billig o bra bil.
Mercedesen som jag kör nu e så jäkla dyr o käkar soppa som bara den går ju flera tusen i soppa varje månad o så e den inte ens min utan min sambos brrr men hittar ingen bil som e billig o någorlunda fin så man ids sitta i den :S


Dyr bil!!












Jag vill ha en Opel! En vectra, dom e så fina o tjejiga :) allra helst vill jag ha en rosa :) Vad fint det skulle vara, jo en sån ska jag skaffa hihi

Imån blir det shopping med Linda!
Jag hoppas verkligen jag hittar något varit så dött på senaste tiden i affärerna här o min garderob skriker efter nytt!!
O ett par skor måste jag oxå inhandla så nu får vi hoppas på att jag hittar något.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!