Andra dagen

Strax ska jag på mitt andra pass av tio.. jätte trött känner jag mig och saknar inspiration men de vänder väl senare :)
Vi har åska o dåligt väder vilket iofs e ganska skönt när man ska jobba o ändå måste sitta inne.
Var o shoppa lite med linda härom dagen, inte fanns de nånting i den här hålan inte hitta bara en t-shirt & topp från gina samt lite underkläder från lindex trist.


I can`t wait till it`s fredag nästa vecka!
Då börjar min semester jippie, nästan så man räknar timmar o minuter tills de.
Nu måste jag borsta tänderna,väcka lillan o springa ut med hunden en sväng så jag inte blir sen till jobbet.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åskan har snurrat här hela natten och ännu oxå men den kommer ju inte :( OCH på din seme måste vi hitta på nå bus!! ;p Hur länge har du den?

2010-07-29 @ 08:53:28
URL: http://mariamatilda.com
Postat av: Anonym

Absolut har ju inte sett dig på hela sommaren :O krockat så mycket med tider o så.

Tog bara 2 veckor ut men skönt ska de bli :)

2010-07-31 @ 17:04:21
URL: http://sunshinedelux.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-07-31 @ 17:04:40

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!