Vad vill jag bli när jag blir stor??

Tror de e många som funderar forfarande på det.
Jag e 25 redan och har ingen aning om egentligen vad jag vill bli när jag blir stor :)
När jag var liten vill jag bli superman o rädda världen elr ridande polis!


haha inget av det blev jag.

När jag blev 15 ville jag bli miljonär o det blev jag inte heller :)
Idag har jag egentligen inte en aning om vad jag vill bli men har en lite aning iaf.
Så nu har jag bestämt mig för att gå en yrkesutbildning om jag blir antagen!
Spännande hihi och jag har världens bästa sambo som verkligen stöttar mig i beslutet även om det innebär mycke mindre klirr i kassan under ett helt år!
Men det e de värt hoppas jag :)

Vad vill du bli när du blir stor??

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!