Tomten har stressigt!

Kääk!
Varje år samma visa haha stress med julklapparna!
Tur så har tomten varit lite smartare i år o köpt dom flesta klapparna i god tid men än har han massa kvar som jag tänkte hinna med i dag kanske :)
Fast jag har lite idé torka men hoppas på att de löser sig när jag väl e igång!


Blir nog räser fart till affärerna i sista minuten som alltid!

Idag måste vi hinna åka o köpa julgran o pynt samt göra den fin då lillan åker till sin pappa imån.
Lite lessen e jag då de bestämdes att min baby ska vara hos sin pappa i jul o kommer först dan efter julafton hem blir ingen riktig jul utan henne :( Men vi får ta o fira en riktig jul på juldagen.

Jag o honey åker till tomtelandet rovaniemi över jul till hans morföräldrar, de blir helt mys o massa god mat :)

Nu iväg med lillan på dagis har möte med personal partners idag... vilket jag hoppas går fort så jag hinner med massa annat.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!