Tisdag?? huups fredag ;)

Tusan vad dagblind jag varit hela veckan! Hahaha :) i morse trodde jag det var torsdag o nyss tänkte jag mig tisdag hehe :)

Har knorr´s lasagnette i ugnen Mums e ju så god! och jag e hungrig som en varg!
Väntar på att min lilla prinsessa ska komma hem o sambo så ska vi ha en ordentlig mys kväll men film o julbak.


Tänkte sätta bilder på övervåningen men får prova senare då våran dator inte riktigt ville vara med igen gaah behöver nytt nät blir ju galen på detta :)
Har sökt säkert minst 20 jobb nu hahaha allt möjligt vet inte ens riktigt vad för jobb jag sökt :)

Var o hyrde twilight sagan eclipse hoppas på att den e bra! Me and my vamps tvån tog så konstigt slut o var lite konstig faktiskt hela filmen.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!