Time

JULAFTON

Äntligen är julen över! :)
Hade en jätte mysig jul, åkte först på julafton morgon till rovaniemi med min älskling för att fira jul med hans mamma,syster,mommo och moffa.
Jätte trevligt med massa god mat och skratt.
Efteråt åkte vi en sväng till Honeys pappa som oxå bor i rovaniemi och kom dit just när tomten var o hälsa på :)
Blev dansande o sjungande och lite fika före vi åkte hem.

Kvällen myyste vi bara hemma med glögg och choklad och Tomten är far till alla barnen hihi det är ju tradition att se den.
Tyvärr missa vi kalle anka o allt annat juligt då de inte riktigt hör till finskt julfirande, tror jag iaf :)
Väl hemma fick jag världens bästa julklapp :)
En spa upplevelse med bad, massage o ansiktsbehandlingar o ja allt möjligt :)
Ska ta o utnyttja den när allt känns som mörkast o trist.
Och presentkortet som hörde till får jag shoppa massa hår/hudvård och makeup, kommer bli väldigt fullt på mina hyllor hihi :)

Var dock lite sorgligt att min prinsessa inte var med när de var jul o allt.

JULDAGEN

Juldagen gick åt att vandra lite i butiker när mellandagsrean börjat.
Inhandlade nya Wii hihi jag har spelat Mario som en galning, känner mig som ett barn igen :)



Honeys vän hade kommit upp o hälsa på så det blev bastu och några öl på kvällen Och spelande av wii sports med Ville,Marika och Nyse innan vi åkte och dansade lite, blev ingen sen kväll då lillan skulle komma hem på annandan o vi skulle fira julafton nr2.
Men blev nog några drinks to much ändå då jag hade sån huvudvärk hela förmiddan på söndagen.

ANNANDAN

Vi fick vakna ganska tidigt på morgonen för att hinna med allt.
Baka julstjärnor, rulla köttbullar, steka skinkan och koka potatisar m.m.
Min bror och hans flickvänn kom och åt med oss och Eva, efter maten fick sessan öppna alla sina klappar, hon var så exalterad att hon utbrast varje gång innan hon ens hunnit öppna paketet OOH en sån här har jag önskat mig! När jag fråga vad de var sa hon bara men de e nog en sån jag önskat mig o så fortsatte det :)






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!