Skåpbygge!

Igår började älskling sätta ihop skåpet i jossas rum så här såg det ut när jag började :


Och så här såg det ut när jag slutade haha :


Hihi jag fick inte på plats dörren :D skruvarna ville inte riktigt lyssna på mig :)
Men nu e den helt ihop hela skåpet :)
Ska fixa gardiner o mattor o allt annat på plats så e de klart sen :)
Enda som inte e klart på övervåningen e hallen då tapeten tog slut mitt i allt o de var beställnings vara så jag måste vänta på att dom kommer o så hyllor o sånt till min walk-in closet.

Igår gjorde jag något vad jag velat göra länge men inte vågat eller velat o velat men kännt att de inte riktigt funkar.
Jag sa upp mig :S Men inte av orsaker folk tror utan av massa orsaker, och att bara vara extra funkar inte i längden,, orkar inte tassa på tå varje månad o undra om jag får ihop tillräckligt med pass så jag kan betala räkningar o få mat på bordet för räkningarna väntar inte på om jag får pass elr inte..
Visst klarade jag mig på den lönen jag fick dom flesta månaderna men nu e jan,feb,mars på väg  o jag vill inte bara klara mig varje månad för det gör jag även om jag inte jobbar,o dessa månader finns det inge jobb.
Behöver något mer fast även om det bara gäller nån dag i veckan så vill jag veta att jag har dessa två dagar jobb varje vecka.
Lite orolig för ekonomin är jag nu men vi klarar oss men måste försöka hitta ett nytt jobb ändå.
Det blir bra ska ni se :) känner mig väldans positiv:)

Dom söker massa i finland men då behöver man hygienpass och anniskelulupa om man nu stavar det så så jag har försökt få tag på kommunen hela morgonen för att kunna ta den o börja söka jobb över gränssen oxå för i finland kräver nästan alla jobb att man har det.

Nä nu ska jag börja fixa färdigt lillans rum


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!