Middags dax

Jag måste ju faktiskt erkänna, att vara helt arbetslös suger ju fett R*V.
Inte för pengarna skull men att bara sitta hemma som en hemmafru (vad dom nu gör)  hela dagarna och inte få något vettigt gjort e nog inte min grej..

Me and my housewife skills


Inte för att jag vart arbetslös så många dagar men ändå, e lite psykiskt påfrestande haha :)
Har iaf sökt massa olika arbeten nu men ansökningstiderna går ut först i slutet på december så jag lär ju först få veta nångång i januari om jag får nå nytt :)

Ska inte klaga alla dagar e inte så tråkiga faktiskt.. Hela förra veckan bara flög förbi och idag har jag fått massa gjort!
Alla kläderna på plats, lucia kalasande, middags lagande o ja de ena med de andra :)

Man måste nog vara mångmiljonär/biljonär för att det ska vara skojsigt att vara hemmafru.
Kunna ta en tripp till las vegas o new york o shoppa loss över dagen, få manikyr o pedikyr o sminkning varje dag av profesionella jäklar och se allmänt skit snygg ut :)
Sitta nånstans med en cosmopolita i handen och glittra järnet i massa fina smycken, kunna ta sovmorgon varje dag och komma hem till ett hus som inte luktar bränt av min mat utan helt fantastiskt gott med riktiga kockar bullrandes o hullrandes i "stor" köket :)

Nu måste jag gå o se om min soppa blir som den tänkt hihi.
Trevlig måndagskväll åt er alla!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!