Juligt

Igår var det full rulle med massa tjorv haha och lussebak :)






Gott var det med lussebullar och julstjärnor samt pepparkakor :)

Våran tv slutade fungera igår elr rättare sagt kanalerna försvann då vi just fått bdtv vilket tjorv det vart haha satt i telefon med en väldigt trevlig och tålamodig snubbe i lite över 1 timme.
Han fick förklara om o om igen hur jag skulle göra o ta bort analoga o sätta digitala T o C o ja de ena med de andra.
Sa att vi kunde ringa igen när min sambo kommer hem så de går lite snabbare och han förstår sig mer på tv apparater än jag men han från bdtv tyckte inte att jag skulle ge upp :)
Så efter många om och men så pluppa det upp över 100kanaler hihi o den enda jag var ute efter var kanal5 då de var säsongs avslutning på desperate housewifes.

Jii min honey har fått jobb här nu!
Nu slipper han åka jätte tidigt på månarna o komma hem jätte sent + att de blir mer klirr i kassan då inte halva lönen går åt bensin :)
OCH jag kan söka vilket arbete som helst nu o jobba vilka tider på dygnet jag vill o slippa tänka på att nää men jag kan ju inte jobba pga dagis tiderna då o då :)
Känns skönt som attan :)


Kommentarer
Postat av: moster

finaste sessan!!!!

2010-12-15 @ 20:29:01

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!