Flytten!

Jag har inte haft tid att blogga! :S

Nu har vi börjat flytta upp på övervåningen!
F*n vad skönt det känns!
Är helt eld och lågor, var så exalterad igår när jag åkte o shoppa lite på IKEA att Marika inte ens hann köpa något haha sprang som en toka o lasta på allt jag skulle ha :) Och visste exakt vad jag skulle ha så det tog inte många minuter hihi.

Min walk-in closet blev inte lila/rosa som jag först tänkte den blev vit med 2 fondväggar i pistage,en lång o en liten vars sko hyllan blir, jätte nice :)
Bilder får ni inte se än förän de e helt klart o dessutom så sitter jag på jobbet o svamlar nu :)
Men en sak e säkert. Sjukt nöjd jag blev så jädras mysigt sovrum o allt ooh vill bara hem o  fortsätta fixa nu på en gång.
Hann bara få upp gardiner till ena fönstret idag före jobbet får ta den andra imån efter jag slutat.
Kanske bilder dyker upp imån kväll.

Sovrummet går helt i svart,vit och silver med en stänk av lila snnniisigt :)
Nu ska jag ta en kopp kaffe o springa runt lite tjingeling

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!