Dan före dan före ...

2 Dagar kvar till julafton!
Shit vad dagarna går fort... Nu e precis alla klappar köpta o fattig har man blivit hihi men skojsigt att shoppa :)
Gick nog lite överstyr med klapparna i år igen! Varje år samma visa :)
Nu behöver jag verkligen ett jobb.
Har blivit erbjuden 2 extra knäck nu men jag vet inte... sitter o velar fram o tillbaka då det e såna jobb att de verkligen bara e extra då o då.
Ska prova på båda, igår testa jag den ena helt ok :) o den andra i januari.
Blir nån lapp mer i fickan i januari iaf men behöver ju verkligen något mer stadig givande...
minst 2 dagar i veckan jobb behöver jag för att det ska vara värt det.

Var igår efter att vi hälsat på tomte nissen på min gamla arbetsplats o fått lite paket o fika till af.
Mest troligt kommer jag börja plugga i januari samt gå praktik :)
Hoppas o håller tummarna för det.
Min arbetsförmedlare sa att chanserna till vic efter praktik är väldigt stor om jag vill ha den inriktningen och så kommer jag ju studera samtidigt så det kanske leder till ett stadigvarande jobb om jag e inspirerad.. Förhoppningarna är stora!
Mina planer är att utbilda mig, få jobb och sen vidareutbilda mig samtidigt som jag jobbar.
Känner att de e något jag verkligen vill göra även om det inte kommer hända på en gång o det innebär mycket arbete o fattiga månader utan shopping :S



Det värsta med att inte ha ett jobb just nu e nog mina shopping vanor hmm när jag funderar vart min lön alltid gått så e de ju shopping... Lite räkningar huset mat o resten på allt roligt o fint jag hittat :)
Blir ju lite lessen faktiskt när jag tänker på gina,hm,j&j alla sko butiker,nelly,bubbelroom osv men shoppa hinner jag göra sen senare igen :)
Var o trösta mig med shopping i måndags haha eftersom att jag visste att de inte blir så mycket av det nu framöver :)




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!