Dan för doppare dan :)

Imån e de julafton :) Myspys.. vart o julhandlat det sista nu med Marika,brorsan och Eeva så nu ska jag bara vara hemma!

Sitter o funderar på om jag skulle orka ta sista rycket o städa det sista fort...


Var fylle chafför igår...fy fabian säger jag då...never ever again.
Och ofräsch känner jag mig, ska nog slå på bastun på en liten stund.
Det värsta jag vart med om hahaha kör mig hit,kör mig dit,jag måste pissa,åk dit,hämta dom,för oss,måste pissa.åk hit åk dit,vänta ett tag haha :)
Jag har inte såna nerver och idag när jag vaknade kände jag mig själv bakis när man vart uppe halva natten och kört :)

Strax kommer honey hem han har skruvat ihop en av bilarna som blivit nylackerad och imån ska vi en sväng till rovaniemi för att äta jul mat :) Gottit pappa kikade oxå förbi tidigare idag med en skinka åt oss Mums längtar till efter jul så man kan sätta de på knäckemackan med senap hihi.




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!