Cake!

Slut resultatet av damernas tårtbak :)

Fin fin :) Men smarrig var den ändå haha.. Så vi e mätta o belåtna och spralliga av sockerkicken.

Nu ska jag fortsätta med att sätta kläderna i nya garderoben... ingen inspiration HAHA o jag som trodde att jag inte hade nå kläder men vi börjar bli lite osäkra på om dom kommer rymmas på alla hyllorna o stången :)
Blev att rensa lite så det återstår att se..

17.35 börjar grey´s missade den i onsdags då vi hade "tjejkväll" vilket verkligen gjorde sig påmind torsdag morgon/dag/kväll/natt heh fyy tusan kommer inte ihåg när jag mått så sist haha.
Men en väldigt skojsig o trevlig kväll hade vi men nästa gång hoppar jag nog över fishshot huuuuvva vrider sig i magen bara jag tänker på det haha....
Vaknade klo 15 nästa dag på soffan av att babe ringde o sa att han var på väg hem samt att hans syster skulle komma o hälsa på, så stackars jag fick hoppa upp o försöka göra mig så fräsch som möjligt för tillfället samt städa lite ;)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!