Vilket tjorv de var..

Men nu e de fixat... vette tusan vad om hade hänt med min blogg men den var hel konstig..
Ett par dagar senare o några hårstrån färr påå huvudet så e de fixat :)

Sitter o njuter av semestern, e inne på dag 4 redan o har inte fått gjort något :O
Kännt mig lite smått uttråkad men de börjar ge med sig nu :)

Vi har fixat lillans rum oxå!
Blev världens sötaste prinsses rum!
Och hon lovade att aldrig aldrig aldrig stöka eftersom att det var så strååålande vackert haha hon e så söt våran lilla.

 

 


Var inte helt klart på bilderna men så gott som :) lite småfix o städ så blev de jätte fint.

Igår var jag chafför ett litet tag åt Eva.. inte min grej kan jag ju säga rakt av :S köra runt runt runt runt e helt enkelt tråkigt :O
Men skönt o slippa bara sitta hemma iaf.
Idag funderade vi på att åka till rovaniemi en sväng men får se om vi orkar o har lust.
Tänkte kanske ta ett litet lån o börja fixa på övervåningen ist, i want a new bedroom.. Blir stort.

Nu ska jag dricka lite mer kaffe o kanske äta lite frulle så dagen kommer igång.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!