Tji fick jag för de!

Trodde jag skulle vara ledig idag men tji fick jag för de ni...
Jobbar till på fredag då har jag en natt så e jag ledig ända till måndag morgon :S
Men egentligen spelar de ingen roll, dag som dag när man jobbar men schemorna kunde vara lite bättre e så trött ibland både fysiskt o psykiskt med så långa arbetspass o så olika tider morgon,kväll,kväll,morgon,natt osv.



Strax kommer min "bättre" hälft hem så ska vi åka o köpa pizza o lyxa på som tusan haha ;)

Jej fått min nya fina klänning från nelly.se den var verkligen fin men vet inte varför jag köpte den hmm de e inget man har på på krogen men inget man har på sig till vardags heller :D
Men fin var den hihi impuls köp.



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!