Still going strong!

Ojsan hoppsan de var ett tag sen jag var in hit..
Har inte hänt nå spec egentligen jobbat mesta delen.. men nu har jag bara två dagar kvar efter denna så har jag semester!!!! Jiiiii längtar längtar o hoppas på att tiden ska gå fort!
Dom har visst lovat ryss värme igen hmm får se om de stämmer skulle ju ha kommit för flera veckor sen.
Var o shoppa lite tapeter och gardiner med honey idag tusan blev dyrt gardiner till v-rummet o fyra prydnadskuddar gick på 2000kr helt hiskeligt :O men jag fick mitt turkosa som jag ville ha så jag e glad och nöjd.

Tittade samtidigt på en ny säng o skrivbord o sånt till lillan som vi ska köpa direkt när vi tapetserat hennes rum, ska göra det nu på semestern jätte fint blir det.
En fondvägg med fjärillar o resten rosa som hjärtat vill ha :)
Sen när vi gör om övervåningen blir det tingeling tapet himlas fint.

Satt idag o fundera över året som gått... tusan det har hänt grejer.
Fått jobb,köpt hus, skaffat körkort och nu ska vi gifta oss!!
Förlovade oss på midsommar o planen e att vi gifter oss nästa midsommar elr året där på:) har inte kommit så långt i planeringen ännu haha .


Om 6 timmar får jag gå hem o sova, ska bli skönt e så trött även om vi råka power nappa i ca 5 timmar på em efter att vi shoppat.
O jag som tänkte att jag skulle ha hinna busa lite med mipu innan jobbet..ajaj imån får jag nog ta en sen kaffe med hon :)
Nu ska jag äta lite chocklad o dricka en kopp kaffe o surfa runt o se vad man hittar för skoj på nätet.


Sov gott alla

Kommentarer
Postat av: mipu

Ja de måste du! ;)

2010-08-05 @ 06:50:56
URL: http://mariamatilda.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!