Myser med nya svettis

Ja ni vad ska jag säga... sista lediga dan idag så börjar jobbet, ska nog bli skönt att få göra något vettigt igen.
Sämsta semestern någonsin men vet ni vad?? de gör inget, för jag fick umgås o dela den med mina kära.

Nu e de mys med svettis o kaffe koppen för hela slanten.


Inte helt fel de heller en ledig dag :)
Var med lillan o försökte shoppa lite då min gaderob innehåller bara skrot skrot skrot o åter skrot men shopping här e ganska så världelöst nuförtiden...
( om den nu någonsin varit nå bra)
Så var vi o fika på Arnold`s, jossa åt en hel jäkla donuts haha dom e ju jätte stora :)

Men hittade två svettisar iaf köpte en rosa oxå som likna lite denna jag har på mig o så benvärmare of course nu när de börjar bli så kyligt.
Man kan nog inte ha alltför många svettisar tror jag :)
Får prova shoppa mer o något fint nästa gång, har ju ändå beställt rätt så mycket snisigt som borde komma nu till helgen senast.. blir nog dyyristä men ska blinka med ögona lite åt honey o hoppas på det bästa ;)

Var till mormor igår, e så roligt o se henne när de inte händer så ofta även om vi bor ganska nära o tar sig snabbt med bil dit, hon börjar oxå bli så gammal men hoppas att hon lever länge våran teräsmummo, stålis :)

Nu ska jag iväg med lillan en sväng till Marika sen ska jag invänta min kära blivande man så vi får oss nån middag idag


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!