Gunilla med fräs

Go morron!
Jag tror jag sover fortfarande... ska strax o jobba men tänkte skriva av mig lite innan dess.
Igår kom våran nya familjemedlem, Gunilla som lillan döpte henne till.

 

Hon e en arg liten en :) haha var så rolig mot hunden igår, o bullra som en gammal gubbe i flera timmar men intresserad av hunden var hon då hon hela tiden skulle gå efter o kika.
Stackars våran andra lurvboll som e livrädd för den här lilla lurvisen.

Igår var första dan på jobbet efter semestern, de gick över förväntan men blev en lång första dag lite över 9 timmar med massa att göra.
Idag blir de nog en lite lugnare dag, har bara frulle o en lunch servering som jag e lite spänd på då jag måste presentera maten på finska :S o min finska e inte så där jätte bra även om jag e finne ;)
De ska nog gå bra sen tänkte jag fördriva tiden med att fixa o ordna små grejjer på jobbet som behöver bli gjorda.

Hoppas Gunilla o Tessu kommer överens här hemma under den tiden så vi inte kommer hem till kaos :).

Nu måste jag sätta på lite make up o klä på mig så jag inte kommer så sent till jobbet.

Kommentarer
Postat av: MariaMatilda

Jag vill oxå ha en katt som heter Gunilla ;D

2010-08-26 @ 12:20:07
URL: http://mariamatilda.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!