Uppe med tuppen rekryterings dag idag.



Guud så trött jag e idag! Jag och sambon la oss o sova redan klockan 23.00 igår kväll men båda försov oss heh.
Han vaknade först lite efter sex o han brukar annars börja köra till jobbet redan senast 4.30 på morgonen.
Idag ska vi gå på rekryterings möte med Eeva o se vad dom har att erbjuda där o vilka företag som kommer, hoppas på nå bra känner att jag nog behöver byta arbete.
Har jobbat inom hotell & resturang sen jag var 18 så de blir snart 7år! jisses vad gammal man börjar bli ;-)


Jag har blivit något av en serie fantast har jag märkt, kan inte slita mig från tv.n om desperate el grey`s e på gång och ikväll kommer vampires diaries så blir väll o sitta el rättare sagt ligga snällt på soffan prick klo 20.00 igen.






♥ 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!