Sol...vars då??

Inte blev de något soligt väder idag inte även om dom lovat det, håller tummarna till helgen iaf.
I helg ska vi hitta på nå kul känns som att man bara e hemma hela tiden o degar, funderar på om man ska ta nå spa weekend el liknande men har inte kommit på vars el vad än :-)


Herman surbullen är oxå snart klar för o delas o flytta! tittade på han en stund i morse o tankarna snurrade: ska jag VERKLIGEN äta han? haha ser inte gott ut o så har han ju stått på diskbänken i snart tio dagar han måste ju vara gammal luktar ju mäsk, men bubblar gör han fortfarande så död e han inte.
Ska lura älskling o äta istället för mig hihi.


Vad nöjd jag e. Håller på o pluggar till teori provet och får hela tiden ett: Grattis du skulle ha fått godkänt om detta varit vägverkets teori prov :-)
Nu håller jag bara tummarna på att de går lika fint på riktiga teorin, ska fortsätta plugga ända tills det e dags så allt verkligen sitter så man slipper göra om det.


Sommar sommar sommar längtar så

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!