Sista lediga veckan!

Jahas så var det sista lediga veckan för min del då.
Börjar jobba den 3maj tusan såå skönt längtar ju nästan varit "arbetslös" i snart 2år jobbat bara massa extra men har ju klarat mig väldans bra på det.

Kom just hem från SunTan var o brände på musklerna (fläsket) så mina muskler kanske nångång börjar synas lite haha ;-)

I fredags var vi på stan en sväng o gjorde den osäker jisses så skoj det var men honey och jag



hade sovit så lite så vi for hem redan vid 03.00 händer inte allt för ofta när vi väl går ut.
Har även provat hur det känns o sova på hall mattan haha det konstigaste (nästan) jag varit med om vi vaknade där på lördag morgon vid 8 tiden med täcke o kudde hehe tur att ingen kom o hälsa på så tidigt iaf för vi hade glömt dörren öppen oxå :-D

Kan någon vänlig själ förklara till mig hur jag får bilderna mer i mitten och så att man kan skriva breved som???
Fattar inte hur man gör provat massa men dom hamnar alltid i mitten o texten hoppar ner o bilden hamnar i hörnet :-S

Nu ska jag dricka lite kvälls te och börja sakta krypa till sängs.

Natti natt


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!