Onsdag halv vägs till helgen redan :-)

Fick jätte bra nyheter nyss tror jag iaf.
Ska bli anställd på hotellet alltså en riktig anställning varit bara extra anställd tills nu.
Imorgon skulle jag dit o disskutera så vi får väl se vad dom erbjuder :-)
Bara de nu inte e bara en helanställning över sommaren de vill jag då absolut inte tacka ja till då går jag och jobbar på Coop istället då det e mycke bättre betalt där.

Var o shoppa igår igen!
Blev inte tröjan o klänningen jag egentligen skulle köpa utan det blev the little black dress istället o nya underkläder hmmm inget jag egentligen behövde men de dåliga förnuftet övervann de sunda :D

Idag var vi till tandläkarn med lillan oxå, jätte fina tänder hade hon men överbett ajaj inte bra dom hoppades att de skulle försvinna när dom "riktiga" tänderna kommer annars får hon nog tandställning.
Sen for vi till Linda så fick lillan leka med Tindra lite, det var väldigt trevligt ses så sällan nu när hon fått en till liten o jag jobbar så konstiga tider så.

Vad skit kommer nå förbannat jäkla hockey så grey`s kommer först nästa vecka, inge skoj det inte men ska väl överleva ändå.
Tänkte att jag kanske tar o börjar måla lilla hallen nu så de blir gjort nångång...

Hoppsan måste hoppa in i duschen o tvätta bort hårfärgen från håret innan allt ramlar av!

sommar sommar sommar snart e den här ;-)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!