Jag glömde all about Herman :-(

Jag glömde bort herman! Han skulle ju delas i 5lika delar o fyra skulle flytta hemmifrån.
Han skulle matas o gräddas men han blev ner spolad istället :-(

känner mig rutten * snyft*

Tusan vad de e fint väder idag! Och jag e ledig idag o ända till på lördag då jag ska jobba.
Tänkte att jag tar hunden och går på en lång prommis o  hälsar på Maria :) Så får tess busa av sig med smitisen wilma hihi var o hälsa på henne för några dagar sen, vi satt där ca ½timme o wilma smet iväg hela 3ggr :-D
Tur så kom hon tillbax när älskling kastade snöbollar åt henne... Inte så bra på o lyssna hon inte mycke roligare o bara sticka iväg haha.


Min lilla prinsessa har varit på kryssningen nu vad skoj hon tyckte det var... hon ringde igår o sa : Mamma vet du verkligen?! Jag har vunnit en phon (telefon) men jag tror pappa lurar mig för han säger att han inte hittar nåt kort så man kan ringa till folk men han har ju en.. de e fult o ljuga :-D Hon e så underbar! Sen sa hon : pappa lurar nog mig bara därför för att han inte vann en phon o de e inte snällt o göra så. :-D

Nu en sista kopp kaffe så ska vi ut i solen.



Sommar sommar sommar snart e den här!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!