Hårbollarna :-)

Haft en bra dag idag även om vädret e som de e disigt o regn men imån har dom lovat lite sol iaf :-)
Vi försov oss lite i morse men hann ändå i tid till sjukan fick sitta där från 9-11 inte så kul direkt men nu har man fått bort gjort cellproven iaf.
Sen var jag och övningskörde!
Skit bra gick det tränade mest bara på o parkera o fickparkera men de var ju så lätt så jag fick köra fritt o ha mig bara.


Jej desperate kom igår! vad jag längtat den e ju så bra o hemmafruarna e ja alldeles underbara med sina konstiga ideer o intriger haha.
Strax kommer älskling hem o lillan, tänkta göra lax o mos till middag idag.
Städat hela huset har jag oxå hunnit göra o piska mattor :-D Nu e alla hund & katt hår borta tusan vad dom släpper hår nu huvva.





Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!