God morgon...



God morgon alla... visst har vi fin gård?? usch så jag längtar till sommaren den här snön vill ju aldrig smälta så gården ser ut som en soptipp el liknande.

Hittat jätte fina utemöbler o en sol stol åt mig själv of course så kan man ligga där o bara njuta :-) vad jag längtar!
Tänkte faktiskt om jag skulle försöka mig på att plantera blommor men e ju inte direkt grön om fingrarna haha så får se hur det går, köper ju självklart färdiga plantor men ska köpa fina krukor o såna där grejer som man sätter under fönstren :-)

Idag kommer min älskling  hem o ska vara hemma hela veckan ska bli skönt o slippa vara ensam i huset ja just ja så här blev våran hall efter att vi bytt lite tapeter o målat:






Det e inte riktigt klart än men på god väg.. ska åka o köpa här nån dagen stora spegel garderober o lägga längs hela ena väggen där lampan e nu o köpa nya mattor o lite tavlor :-)
Vad jag längtar tills vi börjar renovera ordentligt detta rum kommer bli tvättstugan sedan hela ingången ska flyttas o kök o bastu o alla rummen men de lär nog bli först nästa sommar nu gör vi bara lite billig rep så man trivs lite bättre tills vi har tid med allt :-)

Nu ska jag hoppa i duschen o börja städa lite.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!