Dator problem igen & absurd intervjuv

Datorn har igen inte funkat som det ska! måste ringa o ta bredand istället blir ju galen på detta.

Hmmm Intervjuvn som jag var på var helt vrickad seriöst :-S
Kom fram till att det aldrig går att förbereda sig på en intervjuv i förväg,vet aldrig vad för sorts frågor som kommer.

Intervjuvn:

Jag: Hej jag söker blabla.
Han: Det e jag.
J:Ja men hejsan vi talades vid i telefon igår.
H: Ja hej kom så går vi o sätter oss lite ostört.

Satte oss ner med en kopp kaffe.

Han:Berätta varför sökte du jobbet här?
Jag: Jag tyckte det verkade vara den perfekta arbetsplatsen för mig.
Han: bla bla bla vanliga frågor jadda jadda jadda.

Plötsligt frågar han.
Han: Hur högt upp knäpper du skjortan?
Jag: Ganska högt.
Han: Visar du brösten?
Jag:Va? Näe Absolut inte
Han: Kom igen nu var ärlig
Jag: Hörru jag kom inte hit för att sälja brösten jag kom för att servera.
Han: Ok vad bra horor kan jag hämta från gatan o bröst kan jag få se i baren.
Jag: Hmmm ok.
Han: Vad gör du om jag el nån gäst nyper dig i stjärten?
Jag: Ber dig vänligt men bestämt att sluta upp med det.
Han: Om jag/han inte slutar?
Jag: Ber personen i fråga lämna resturangen om han inte kan bete sig och om det var du skulle jag nog anmäla dig för sexuellt ofredande.
Han: Rycker på ögonbrynen o ser frågande på mig.
Jag: Jag tolererar inte sådant beteende.
Han:Du e tjej pallar du trycket? jag kommer skrika till dig varje dag stannar du kvar el springer du hem?
Jag: Öh för det första varför ska du stå o gapa till mig? för det andra gapa på du men gapar du i onödan ger jag igen.
Han : det e så jag jobbar
Jag: Ska inte personalen trivas på arbetet? man kan väl inte stå o gapa hur som helst, säga åt javisst men gapa e väl o ta i lite för mycket men skrik på du bara jag e inte känslig.
Han: Vad gör du om fem år?
Vid det här laget var jag något less på han redan så jag svarar:
Jag e resturangchef här.
Han:? vad gör du om tio år?
Jag : Jag äger stället.
Han: Du har skinn på näsan du.
Jag: Ler lite fittigt mot han o svarar Absolut.
Han: Slår du brickan i skallen på gästen?
Jag: Va? Öööh kan jag väl inte direkt påstå att jag skulle göra.
Han: sälj dig till mig
Jag: Jag tror intervjuvn är över nu känner mig inte intresserad.
Han: Kan du komma o prov jobba iaf?
Jag: Ska fundera på saken men knappast.

Satt där nästan en timme o frågorna blev bara konstigare o konstigare... Hahaha men det var roligt o en upplevelse i sig :-D


En mansgris verkade han vara
som inte hade allt för höga tankar om kvinnor

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!