18.09

Sitter bara hemma o tråkar kom hem för en stund sen från Marika o lång prommisen med hunden... var verkligen skönt men ack så trött jag e nu.
Jag skulle verkligen behöva börja träna men gymkort känns helt onödigt då jag ändå aldrig tar mig dit pga jobb o lill loppan e de svårt o göra ett schema..

Satt o fundera på vad de finns för olika träningsformer o om nån har nå tips på hur o vad man kan träna hemma som ger resultat??


Eeva kommer strax så ska vi umgås o se vampaire diaries tillsammans :-)


Oooh vad nervös jag blev dom ringde alldeles precis från Cape East o bad mig komma in imån för arbetsintervjuv! jag e helt nervös nu haha o vet inte ens varför :-)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!